Oracle Marketing Online
to moduł zaprojektowany z myślą o kompleksowym wspomaganiu działania nowoczesnego działu marketingu. Począwszy od planowania kampanii marketingowych wraz z ich budżetowaniem, poprzez zarządzanie działaniami towarzyszącymi, po realizację kampanii i analizy efektów, jakie przyniosła. Idąc dalej: Oracle Advanced Marketing to marketing w liczbach – narzędzie zintegrowane z Oracle Discoverer i Data Mining. Czego dotyczyć mogą marketingowe analizy? Choćby cyklu życia produktu. Wpływu na jego rentowność zmian marży i kolejnych prób obniżenia kosztów produkcji. Od strony działań czysto marketingowych otrzymujemy analizy kosztów kampanii marketingowych w funkcji wzrostu sprzedaży danego produktu. I na koniec szpiegostwo gospodarcze w majestacie prawa, czyli analizy danych dotyczących podobnych produktów na naszym rynku, mające na celu szybkie reagowanie na zmiany wprowadzane przez konkurencję.
Oracle iStore
to propozycja dla firm handlowych umożliwiająca tworzenie, wdrażanie i zarządzanie skalowalnymi systemami sprzedaży w Internecie. Połączenie tego modułu z funkcjonalnością eMerchandising modułu Oracle Marketing Online umożliwia wyświetlanie zindywidualizowanych ofert i reklam dla klientów. Oracle iStore to: obsługa różnych języków i różnych walut, zintegrowane zarządzanie i realizacja zamówień, obsługa posprzedażna, szybka instalacja i wdrożenie oraz prosta i tania administracja produktem.
Oracle Trade Management
to ciekawa propozycja dla producentów i dystrybutorów towarów sprzedawanych detalicznie. Rozwiązanie klasy „firma-firma” pomagające w planowaniu, organizowaniu, alokacji, wdrażaniu, śledzeniu i ocenie działań marketingowych, promocji handlowych, reklamacji i budżetów. Podstawowe funkcjonalności modułu Oracle Trade Management, to planowanie i analiza sprzedaży produktów detalicznych, zmniejszenie kosztów reklamacji dzięki systemowi zarządzania reklamacjami i bonifikatami, zarządzanie badaniami technicznymi, uzgadnianie i sprawdzanie poprawności bonifikat, zwrotów kosztów i reklamacji, czy przeglądanie bieżących i potencjalnych zobowiązań w tym obszarze.
Marketing Intelligence
umożliwia szacowanie różnych aspektów skuteczności działań marketingowych. Moduł ten, to ponad 200 raportów umożliwiających analizowanie w czasie zbliżonym do rzeczywistego i pomiary skuteczności kampanii, wydatków budżetowych i tendencji kosztów.